Szerkezeti erő
Az alváz nagyszilárdságú acélból (DOMEX® svédacél) készül a kis tömeg, szilárdság és rugalmasság érdekében. Az „U”-profilú alvázszelvények és csavarozott kereszttagok a nehézgépjármű-gyártáshoz köthető technológiát képviselnek, és kivételes rugalmasságot biztosítanak.
Minden fő részegység, mint például a motor, a főtartály, az öblítőtartály, a szivattyú stb. elhelyezése a mellső és a hátsó tengely közötti tömegeloszlás optimalizálását szem előtt tartva történt.

Felfüggesztés
Az automata légrugó és a rugalmas, nagy szilárdságú acél alváz következtében a kezelő számára kivételes menetkényelem biztosított.
Mellsőhíd-rugózás
A két, nagy teherbírású lengéscsillapítóval rendelkező, független, szintszabályozó légrugózás kiemelkedően kényelmes menetjellemzőket és működést garantál.
Hátsóhíd-rugózás
Az erős kivitelű, hosszlengőkaros hátsó felfüggesztésű híd független légrugózással rendelkezik a kiváló menetjellemzők és teljesítmény érdekében.

Nyomtáv
Gyors és egyszerű hidraulikus nyomtávállítás a közúti közlekedéshez vagy szántóföldi munkához.
Menet közbeni állítás
A függetlenül, 3–4 méteres tartományban állítható hidak különféle sortávolságú növényállományokhoz beállíthatók, és emellett kiváló szórókeret-stabilitást biztosítanak.
Erő
A hidraulikus munkahengerek a hidakon belül, védett helyen találhatók, és finom, de azonnali állítási lehetőséget biztosítanak.

Összkerékhajtás / 2-kerékkormányzás
A 4WD hidrosztatikus erőátvitel elektro-hidraulikus vezérlésre optimalizált, és a DP 250 Sauer grafikus terminált használó intelligens elektronikához kapcsolódik.
Annak érdekében, hogy a motorteljesítmény optimálisan elégítse ki a kerékhajtó hidromotorok nyomatékigényét, és ezzel zökkenőmentesen biztosítja a teljesítményt, az intelligens elektronika a Cummins CAN-kommunikációs platformra van integrálva.
A kerékmotorok teljesítménye a motornyomatékhoz igazodik, és ezzel optimalizálja az üzemanyag-hatékonyságot és az erőátviteli üzemi nyomást.

Fordulókör
A SARITOR a nagyüzemi gazdálkodáshoz és kapásnövények növényvédelméhez ideális megoldás. A legszélesebb gumiabroncsokkal is 20,5 méteres padkaközi fordulókör-átmérőjével (fordulási sugár: 6,53 m) a SARITOR-t arra tervezték, hogy a lehető legjobb fordulási sugár megvalósításával a forgókon mérsékelje a növényállomány károsodását.
A 6,53 méteres fordulási sugár a belső kerék középvonalához mérve értendő, 4,0 méterre állított nyomtávval.
A SARITOR tengelytávja 4,26 m, ami biztosítja a gépstabilitást még egyenetlen terepen történő permetezéskor is.

Felületkezelés
A vázszerkezet, a szórókeret és az összes többi acél részegység Oxsilan előkezelésben részesül, amelyet csúcsminőségű porfesték-bevonat felhordása követ.
Ez a bevonat kiemelkedően jó védelmet biztosít a vegyszerek és a szélsőséges időjárási körülmények hatására fellépő korrózióval szemben.
A csúcstechnológiás felületkezelés 13-féle kezelést foglal magában, beleértve a fődarabok Oxsilan előkezelését és porfestését is.
A csavarok, anyák és kötőelemek Delta-Magni kezelése mellett minden termékünk fokozott korrózióvédelemben részesül.
